Mana publiskā atzīšanās mīlestībā tribīnes Martai!

Man šī meitene iepatikās jau tad, kad es vēl tā īsti nezinaju, ka Marta ir Marina vai Marina ir Marta. Viņai ir viss, fantastisks augums, mīlestība pret kaķiem, saprāts, iedvesma, dzīvesprieks un puisis. Jeremy gan teica, ka vīrieši baidās no tādām sievietēm, taču es no Martas nebaidos, man viņa patīk un es mēģināju arī iepazīties ar viņu. Es sāku šo to rakstīt tribine.lv un izdomāju stāstiņu, ka man vajag preses kartiņu, kas atvieglotu rakstu rakstīšanu. Es domāju, ka Martai patika kā es rakstu, taču viņa mani tikai izmantoja, lai pseido-iedvesmotu. Lai nu kā, es sarunāju kartes saņemšanu, taču viņa bija slima un viņas vietā man karti atnesa kaut kāds džeks. Lieki teikt, ka tas man bija abloms. 
Jāatzīst, ka man patīk ka viņa mainīja mašīnai riepu un cepa piparkūkas un sniedza interviju blogu apskatiem. Man patīk kā viņa izskatās un kustās un runā. Jā, rakstīt viņa varētu labāk, taču es nepievēršu uzmanību šādiem sīkumiem. Un viņa man patīk pati, nevis tāpēc, ka viņai ir māsa, kurai tiešām ir talants un kura ir tik ļoti sabiedriski aktīva. Man talanta nav, viss ko es spēju izspiest no sevis ir vista, kura saka kaka,vai arī piezīmēt peni kādam no bērnu zīmējumiem. Un vēl šo to tikpat mazsvarīgu. Domājams, ka Martai patiktu mans kaķis, taču tas ja nav mans nopelns, ka man ir tik feins un mīļš dzīvnieciņš.
Un vispār, kuram no Latvijas blogosfēras gan nepatīk Marta? Viņas blogam seko līdzi daudzi jauni vīrieši, viņas darba gaitas vēro un apbrīno, viņu intervē, taču neviens vēl nav publiski atzinies viņai. Es vismaz tā ceru. Kāpēc es vispār šo rakstu? Tāpēc, ka viņa vēl nav zudusi vīriešiem. Viņa nav stāvoklī, es atkal ceru, un viņa vēl novērtē citus vīriešus. Kaut arī man skauž, ka viņa no rīta ēd pārslas ar kādu citu vīrieti un runā par dažādiem eksistencialajiem jautajumiem, taču man vēl ir cerība. Vēl tikai jāizprot ar ko es viņu varētu apburt, kā pievilināt un panākt sava sapņa realizēšanos. Sapni gan neatstāstīšu, nekītri. Pateikšu tikai, ka tur bija arī viņas krūtis. Ai ai ai :)
Vēl es ceru, ka šo visu neizlasīs ne Žanete, ne Adriana, ne Alla, ne Karīna ne Berkovskas kundze ne arī tā kārtīgā meitene ar perfekto matu sakārtojumu no mana kvartāla. Savādāk man nebūs seksa vismaz gadu.
Un ceru, ka šo izlasīs pati Marta un novērtēs manas jūtas pret viņu, novērtēs, ka es neizbazūnēju ko viņa darīja manā sapnī ka arī to, ka es neko nerakstīju par mīlestību. Tas ir dumji rakstīt par mīlestību mīlestības vēstulē.