Mana publiskā atzīšanās mīlestībā tribīnes Martai bija bezcerīga izgāšanās

Neskatoties uz to, ka es nebiju uzbāzīgs popularizējot savas jūtas, Marta nekādi nereaģēja uz manis rakstīto. Kārtējo reizi mani labie nolūki izgāžas. Varēja taču nosaukt mani par pamuļķi, idiotu vai pateikt kaut ko gudru, taču nē, viņa vienkārši nepievērsa man uzmanību. Tā ir smagākā atteikuma forma. Tāpēc tagad, tā vietā, lai stāstītu par to, ka es cerēju, ka mēs būsim kā divi eņģeļi, kuri rotaļājas ar laika plūsmu, būsim kā divas bites pie vienas puķes, kā divas bizbizmārītes, kuras kopojas stundām ilgi, sniedzot baudu ne no šīs pasaules, es vairs nekad nerunāšu par mīlestību, es vairs nekad nespēšu mīlēt, es labāk rakstīšu par rīta kakām nekā atzīšos kādām mīlestībā. Kakas, sviedri, asinis, gļotas un vēmekļi. Par to es varu stāstīt, par to es varu rakstīt, to es varu just. Marta manī ir nogalējusi jebkādu spēju izjust skaisto, nogalējusi ar vienaldzību. Es būtu pateicīgs par „muļķis” no viņas mutes, jo tas skanētu kā eņģeļu dziesma rīta dzestrajā saulē, taču nē, tā vietā ir migla un stindzinošs vēsums līdz kaulu saknēm.

Un nē, tā nebija īstā Marta, kura iekomentēja pie manas atzīšanās. Tie ir ļaunie un vienaldzīgie cilvēki, kurus es ienīstu. Kāpēc, kāpēc es kļūstu populārs stāstot par savām neveiksmēm, zaudējumiem un sāpēm? Kāpēc Marta izrādījās pārāk gudra, lai uzķertos uz manis izliktajam mīlas lamatām? Kāpēc?

Bet no otras puses ir labi, es tagad varēšu pasmīkņāt par nākošo reizi, kad viņa sapņos par balto vīrieti vai žēlosies par to kā viņai neiet mīlas frontē. Un tad es būšu vienaldzīgs. Tad es klusēšu un izlikšos, ka neko neredzu un nedzirdu. Un es pat neizteikšu asas piezīmes par to kā viņa sūdzas par to, ka viņa ir tāda skaista, gudra, sportiska un neatvairāma, taču neviens vīrietis nav viņai līdzvērtīgs. Es vērošu viņas seju stindzinošā klusumā un vēlāk griezīšu gaļu uz dēlīša. Pelmeņiem.

Jāatzīst, ka pēdējā laikā atkal esmu atsācis dzert. Sestdien Maksimā bija akcijas Kaznačeiskaja un tā manta ļoti labi iet kopā ar ābolu – balto vīnogu sulu. Tāds savāds siltums pārņem manas iekšas. Neskatoties uz to, ka rīt būs pohu kaka, šodien 38% dzira ir labāka par Martas krūtīm.