Kur, lai braucu?

Esmu pārāk ilgi dzīvojis šajās kopmītnēs, viņš teica, esmu ēdis no vieniem traukiem un to pašu pārtiku, es skatījos kā viņi jājas, es pat biju iemīlējies kopmītņu karalienē, līdz atradu atvilktnē divus vibratorus, viens no tiem joprojām bija ieziests ar vazelīnu, tad es sataisījos un devos prom. Man vienkārši bija jātiek prom no turienes, saproti?

Un tad es iegāju tajā bārā un ieraudzīju meiteni. Kādi gurni, kādas kājas, kādas krūtis, brīnum skaista, kā pasakās. Kādu laiku mēs dzērām un pļāpājām, pēc brīža viņa man piedāvāja atsūkāt. Viņa sūkāja, lai nepaliktu stāvoklī. Es piekritu. Kad ieradāmies pie viņas mājās, es blakus istabā ieraudzīju trīs vīriešus. Kas tie tādi? Es jautāju, Mani mīļākie, viņa atbildēja. Pagaidi mirkli, tu gribi teikt, ka tu viņiem arī sūkā? Es jautāju. Viņa atbildēja apstiprinoši, tad es apgriezos un aizgāju.

Ar klientu bijām vienojušies par līguma sastādīšanu, par ko viņš man apsolīja piecdesmit latus. Kad es ierados pie viņa ar līgumu, viņš piedāvāja man piecus. Pieci lati nesedz pat manus ceļa izdevumus, lai es nokļūtu pie tevi un atpakaļ, es teicu. Viņš man piedāvāja piecus latus. Es apgriezos un aizgāju. Ko, lai es daru, kur, lai dodos, viņš jautāja. Brauc prom uz ārzemēm, es atbildēju. Jā, bet kur tu liksi savu kaķi, kurš viņu baros, kurš salabos tev pilošo izlietnes krānu, kurš vispār sastādīja tavu īres līgumu un šķīra tavu laulību?