#7

Kopā ar Gunti studējām jurisprudenci neklātienes studijās, viņš bija no tiem, kurš savu darbu uztver neordināri, bet nopietni, atstājot sev brīvu laiku arī izklaidēm. "Pārstrādājies cilvēks vairs nevar kvalitatīvi pildīt savus darba pienākumus", teica Guntis, celdams augšā kārtējo glāzīti. Pēdējos kursos mums bija neliels projektiņš ar parādu piedziņas firmu, taču bizness kaut kā apsīka, pietrūka entuziasma un izaicinājuma, studentus nogurdina vienmuļais darbs. Ņemot vērā mūsu iepriekšējo kopējo pieredzi, es Guntim neatteicu, kad viņš man palūdza padomu kā uzlabot savu nelielo biznesu, nedaudz pareklamēt, kā arī kopā nedaudz iedzert.

-"Pamazām jau kuļos uz priekšu, mēs jau pieci darbinieki esam, nesen vēl darbā Vitu pieņēmu, atceries to meiteni no studiju laikiem, to tumšmataino apaļīti, jā, viņa tagad tā kā precējusies ir, bet nu kā es varu atteikt savai studiju laika lielākajai mīlestībai? He, man joprojām plaukstas iesvīst, kad sajūtu viņu sev tuvumā".
-"Jā, Vitu es atceros, pats viņai gribēju kanti piesist, kaut kas īpašs viņā bija.. Lai nu kā, kā varu palīdzēt? Klientu maz, darba maz, naudas maz?"
-"Uz to pusi, saproti, mūsu juridiskās konsultācijas ne ar ko neatšķiras no visām pārējām. Mums tāpat visi ir baigie profesionāļi, seksīga sekretāre mājas lapā lietišķā kostīmiņā un viss, nekādas odziņas".
-"Pamēģiniet izmainīt imidžu, pasper solīti nost no tā ko tev skolā mācīja, nedaudz neordinārais labāk iespiežas atmiņā. Pamēģiniet izveidot blogu, pastāstiet cilvēkiem, kas jūs esiet, ar ko nodarbojaties un kāpēc jūs esat tik lieliski, piedāvājiet klientiem informāciju un resursus, lai bagātinātu viņu dzīves un pieredzi, mēģiniet izmantot savām vajadzībām sociālos tīklus, ievietojiet video mājas lapā, papildiniet audio un attēlu resursus, tā jūs varēsiet ietekmēt interneta lietotājus, viņi kļūs par jūsu zīmola aizstāvjiem un izrādīs lojalitāti, veidojiet tiešo un atklāto komunikāciju, izveidojiet servisu, kas apvieno informāciju no vairākiem avotiem un pasniedziet to ērtā un uzskatāmā veidā, padariet savu mājas lapu, blogu par "Tas ir super, tev tas ir jāredz" vietu. Nu labi, pietiks, tālākais tikai par maksu, he he".

Guntis sēdēja pretējā krēslā, ik pa brīdim piesūcās pie alus kausa un kaut ko skribelēja savā piezīmju blociņā.

-"Skaidrs, jā, skaidrs, labi, protams, jā.." man stāstījuma laikā viņš ik pa brīdim murmināja. -"Kā tev pašam iet, dzirdēju, ka bizness labi iet, ka tev uzticēja kā jaunā rakstnieķeļa popularizēšanu, bet kā pa privāto dzīvi, joprojām tikai gadījuma sakari ar meitenēm, kurām ir mazie klēpja sunīši, blondi mati un kažokādas mugurā?"
-"Es jau gadu dzīvoju kopā ar vienu meiteni, es viņu kā darbinieci pieņēmu".
-"Un kā, es nespēju atcerēties, kad tev ir bijušas tik garas attiecības?"
-"Pat nezinu, nepierasti".
-"Beidz, he, stāsti sīkāk, kas vainas?"
-"Mums jau vairāk kā mēnesi nav seksa, viss bija ļoti labi, tai meitenē ir tāds seksapīls iekšā, bet tad, kaut kā.. Zini, tā ir vislielākā bēda ir tad, kad vīrietim apnīk viena sieviete. Ne gluži apnīk, tad būtu nepareizi teikts, bet kad viss aprimst, seksa dzirkstis izbalē, vairāk met acis uz kādi citu meiteni, ne savējo".
-"Man jau divus gadus ar savējo seksa nav, nav kā sugas, bet kāds bija sākumā, ehh. Iedomājies, es kā bez galvas ar viņu ņēmos gadus divus un tad viņa man vienu dienu paziņo, ka viņai griboties maigāk tur. Iedomājies, seksa laikā!"
-"Njā, traki, man viena meitene seksa laikā ierunājās - parunā ar mani - it kā viņai būtu garlaicīgi, it kā es runātu aizraujošāk nekā kniebtos, tas bija kā sitiens ar bomi pa pieri."
-"Saproti, tas ir savādāk, ja vienkārši grib paļaļakatj, bet te pēkšņi, man uzreiz uz sešiem. Sieviete taču var dažādos veidos izrādīt ko viņa grib, var roku uzlikt, kad esmu pārāk aizrāvies ar pirkstiem, var rokas uzlikt uz gurniem, kad esmu pārāk straujš vai pārāk dziļi, galu galā var kājas saspiest tā, lai es nemaz tik dziļi netieku, neesmu jau muļķis, sapratīšu šos mājienus."
-"Jā, divus gadus bija labi un te pēkšņi viņai vajag kaut ko pateikt. Es vēl saprastu, ja pēc seksa vai pie galda pateiktu, bet tā, pašā procesā.. Es tagad, brīžos, kad sagribu, uzreiz atceros, ka viņai kaut kas nebūs labi, viņa kaut ko koriģēs, uzreiz visa gribēšana pāriet. Viņas pašas nesaprot, ka tā nedrīkst, ne visi ir izsūtāmie un mācāmie puisīši."
-"Bet varbūt viņas mūs par mudakiem uzskata?"
-"Esam jau arī, he he, padomā pats, viņa grib kaut ko savādāk, bet mēs te iespītējamies un labāk nekā."
-"Senāk bija labāk, bija, gribēji kniebties, knieb.. un viņām taču arī bija labi, viņas nemaz neiedomājās, ka varētu kaut kā savādāk, tagad salasījās dažādus žurnālus, kuros mudina uz runāšanu seksa laikā, lai iegūtu maksimālo labsajūtu sev un tagad tik pļarkšķ."

Ar Gunti jau bijām iztukšojuši vairākus alus kausus un vēl vairākus kausus ko uzdzērām šņabim. Uz mirkli iedomājos, ka jāaizsūta Zanei īsziņa, ka šovakar nebūšu, bet tad aizmirsu. Vai pārdomāju, zinās kā koriģēt mani un muldēt..