Pupiem nav vietas. Mans gada pārskats.


Es nesaprotu kāpēc gada pārskati top vēl tajā pašā gadā, kad idejiski gads vēl nav noslēdzies? Pārskats taču ir jātaisa par to, kas ir noticis. Vai jūs kādreiz, kārtīga rauta laikā, esat domājuši par to kā nu bija forši un cik nu ir izdzerts kamēr vēl dzerat? Neticu.

Tad nu tā, pagājušajā gadā es:

1) Izveidoju šo blogu.

2) Uztaisīju sev firmu.

3) Uzticējos cilvēkiem un novedu savu firmu līdz bankrotam.

4) Mani paaugstināja amatā. Citā uzņēmumā.

5) Divas reizes remontēju savu automašīnu, jo divas reizes biju avārijā.

6) Nopirku ragaviņas ar alumīnija caurulēm.

7) Salauzu šīs ragaviņas.

8) Ielauzu rokas locītavu un iedzīvojos artrītā.

9) Saaukstēju to, ko nevajadzēja saaukstēt.

10) Pieņēmos tauku daudzumā ap vēderu.

11) Nonēsāju četrus pārus bikšu.

12) Gada laikā iztērēju LVL 1058,00 degvielā un nobraucu 18 000 kilometrus.

13) Veicot elementārākos aprēķinus, mans autiņš patērē vidēji 10 litrus uz 100km.

14) Augstākminētais punkts nevar būt reāls, jo man ir 3,2 litru benzīna motors.

15) Esmu apņēmies šogad neko neapņemties.

16) Mani ieņemumi ir samazinājušies par 40% sakarā ar nekustamā īpašuma krīzi un es esmu zaudējis vairāk nekā 20 000 LVL.

17) Visi nosauktie notikumi ir reāli. Cipari arī.


Un tagad, lūdzams, paskaidrojiet man kāds, ko nozīmē, ja meitene atsūta kailbildi, kur viņa sēž kaila uz poda? Man vajag atbildi nevis par to, kāpēc kaila, bet kāpēc uz poda? Tam ir jābūt erotiski?

Turpmāk lūgšu savām pielūdzējām, un tādu ir tūkstošiem, šādas bildes man nesūtīt. Neskatoties uz to, ka man patīk sēdēt uz poda kailam pret spoguli, mani šādas bildes neuzbudina. Paldies.