#21 un Beigas!

Varbūt pārāk ātri, varbūt pārāk vēlu, iespējams, nedaudz samocīti, taču nu ir pienākušas beigas Genādija un Zanes stāstam. Kādam noteikti patika šīs stāsts par divu cilvēku attiecībām, zaudējumu, sāpēm, iekšējo pašiznīcināšanos un tomēr par mīlestību. Iespējams kāds mani lamās, ka esmu sačakarējis beigas, bet mana iekšējā pārliecība bija tāda, man vajadzēja tieši tā. Tālākais jau ir jūsu ziņā, varat nolamāt, varat paslavēt ar pāris vārdiem un iespējams pat atbalstīt ar kādu kapeiku alum un iedvesmai. Cik krogā maksā alus, nedaudz pāri vienam latam? Man pietiks ar latiņu (tas tā, lai neviens neteiktu, ka neesmu nosaucis ciparu). Par vienu Brengulīti (1,50) nosūtīšu uz e-pastu arī pirmo i-buka projektu "Vientulības Dzinējsuns". Ja galīgi lauž čakarēties, palīdziet vismaz ar informācijas izplatīšanu, padalieties ar cilvēkiem, ka esat lasījuši, ka patika/nepatika. Varbūt kādam no viņiem pēkšņi būs dāsnā sirds.

Nedaudz jūtos kā mauka, piekrītu, bet esmu centies un galu galā par nieka pusotru latu Jums ir iespēja saņemt to ko pilnvērtīgi jau varētu saukt par e-grāmatu. Lejuplādēt stāstu par Genādiju un Zani bez maksas vari ŠEIT, uzsaukt aliņu tur, pa labi (var arī ar karti, ja nav PayPal konta). Kā topošais bezdarbnieks, spiegšu aiz sajūsmas. Nopietni.