Zemo cenu veikalu zona.

Šo tendenci mēs pamanījām, kad lielajās brīvdienās bijām iegriezušies celtniecības materiālu veikalā "Meistars" uz Maskavas ielas.


Vajadzēja nopirkt mīkstās birstītes logu mazgāšanai, jo tās, kuras pieejamas "Drogās" pilnīgi nekam neder, jo ir cietas kā vecās armijas zābaku zoles. Pie reizes izpētījām arī iebūvētā skapja izbūves iespējas. Jāpiebilst, ka veikala piedāvājums ir ļoti labs un liek sajusties kā septiņus gadus vecam rotaļlietu veikalā. Arī pārdevējas valodā bija pamanāmas ieguvumu valodas īpašības un tas jau ir pozitīvi.


Taču pie kases mūs pārsteidza sarkana reklāmas izkārtne - Zemo cenu teritorija! Kas tad tas? Vai Supernetto ir nopircis arī "Meistaru"? Cik zinu, tad nē.

Arvien biežāk pa radio ir dzirdama "Dino Zoo" reklāma, kura arī prezentē sevi kā zemo cenu veikalu. Nedaudz parokoties, atradu arī "Leader Price" un "IKI", kuri arī ir zemo cenu veikali.

Kas tagad notiek? Vai tiešām vienīgais veids kā uzrunāt pircēju Latvijā ir zemās cenas? Kur paliek kvalitāte produktos un servisā? Normālam, sevi cienošam cilvēkam, zemās cenas asociējas ar "Supernetto" - bezjēdzīgu veikalu ar bezjēdzīgiem produktiem un vēl bezjēdzīgākiem piedāvājumiem.

Tātad jebkurš, kurš sevi prezentē kā "zemo cenu veikalu" cilvēkos tiek asociēts ar bezjēdzīgumu. Kur skatās un ar ko domā reklāmas radītāji?